Θα κατέβει τελικά από τους σταθμούς του Μετρό η αφίσα της μεσαιωνικής καμπάνιας κατά των αμβλώσεων, έπειτα από εντολή του υπουργείου Μεταφορών, μετά και τις σφοδρότατες αντιδράσεις που προκλήθηκαν.

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου που επικαλείται το athenstransport.com, «στο μετρό δεν νοείται διαφημιστική δραστηριότητα που θίγει δικαιώματα των κοινωνικών ομάδων και ειδικά των γυναικών». Για την τοποθέτηση των διαφημιστικών αφισών, οι οποίες έχουν προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις, το υπουργείο θα διεξάγει σχετική έρευνα.

Νωρίτερα πάντως η ΣΤΑΣΥ είχε απαντήσει πως το διαφημιστικό τμήμα της εταιρείας είχε κρίνει πως οι αφίσες δεν προκαλούν το δημόσιο αίσθημα συγκρίνοντάς τες μάλιστα με τις αφίσες για το… Athens Pride!

Ποιοι βρίσκονται πίσω από την σκοταδιστική καμπάνια

Παραμένει φυσικά το ερώτημα του «πόθεν έσχες» του υψηλού κόστους μιας τέτοιας διαφημιστικής καμπάνιας, δεδομένου ότι στην απάντησή της στις επικρίσεις, η ΣΤΑΣΥ αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι «ζητήθηκε από μια μη κερδοσκοπική οργάνωση να μπει η εν λόγω διαφήμιση, με τον φορέα αυτόν να καταβάλλει κανονικά το προβλεπόμενο ποσό για τη φιλοξενία του πόστερ».

Σύμφωνα με το «Έθνος», που επικαλείται πηγές της εταιρείας, τη διαφήμιση έχει ζητήσει ο κοινωφελής φιλανθρωπικός σύλλογος «Πανελλήνια Ενωση Φίλων των Πολυτέκνων». Το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών για δύο εβδομάδες δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά είναι χαμηλότερο από τις εμπορικές διαφημίσεις καθώς ακολουθεί το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι σημαντικά μειωμένο σχεδόν κατά 50%.